Home / Nieuws & Blogs / De office manager van ICTRecht

De office manager van ICTRecht

6 januari 2011

Mijn eerste week bij ICTRecht.
Bij binnenkomst werd me uitgelegd waar alle faciliteiten zijn, hoe het koffiezetapparaat werkt (erg belangrijk), waar ik de vaatwasser kan vinden en wat het kopieerapparaat allemaal kan.
Verder werd me getoond via welk programma ik mijn mail kan checken (en uiteraard beantwoorden), maar ook hoe onze interne (online) communicatie verloopt.
Gezien er voor mijn komst nog geen concrete ondersteuning is geweest binnen ICTRecht en Steven en Arnoud zichzelf hebben weten te redden met hun werknemers, was er nog veel onduidelijkheid over mijn functie en de invulling daarvan. Echter na een paar dagen werd me al steeds meer duidelijk, er kwam wat meer administratie op mijn bureau te liggen en mijn werkgevers legden langzaamaan meer taken bij mij neer.
Binnen een paar weken voelde ik me al helemaal onderdeel van ICTRecht, mede door mijn open, vriendelijke en geduldige collega's.

Inmiddels zijn we alweer een jaar verder en er is zo ontzettend veel veranderd. Onze rechtsvorm is geswitcht van V.O.F. naar B.V. , we hebben van onze oude werkruimte een vergaderruimte gemaakt en weer een nieuwe ruimte ingericht om te kunnen werken.  De extra ruimte wordt volop benut, we zijn qua aantal collega's namelijk ook heel hard gegroeid. Nieuwsgierig? Ze staan allemaal op onze site.
Verder is er de nodige structuur aangebracht op zoveel manieren, behorende bij de groei, en de interne communicatie is erg sterk. Ja, hier zit ik ik dan, begin 2011, bij een bedrijf dat ik in slechts één jaar heel hard heb zien groeien. Een bedrijf met gezellige collega's die zichzelf zeker bekwame specialisten mogen noemen. Een jong, open, juridisch deskundig adviesbureau. Ik ben blij dat ik er onderdeel van uitmaak.