Home / Nieuws & Blogs / Online adverteren: de spelregels

Online adverteren: de spelregels

| 21 augustus 2013

Reclame, direct marketing, of meer algemeen commerciële communicatie, vindt steeds vaker elektronisch plaats. De wet stelt hier eisen aan, met name wanneer die communicatie ongevraagd wordt verstuurd.

Ons nieuwste boek Reclame: deskundig en praktisch juridisch advies legt u op een duidelijke en praktische manier uit welke wetten en regels er gelden voor reclame op internet, van spamwetgeving tot cookiegebruik en adverteren op andermans merknaam.

Het boek telt zeven hoofdstukken:

Eisen aan reclame-uitingen
Promoten van bijzondere producten
Gebruik van merken
Reclame per mail en telefoon
Privacy en profielen
Tracking en cookies
Recensies en reputatie

Het boek wordt op 24 september 2013 verwacht, maar u kunt zich nu al voorintekenen. U krijgt het boek dan direct na verschijning zonder verzendkosten (binnen Nederland) toegestuurd! Het boek kost € 19,95 inclusief BTW. ISBN 978-90-820834-0-8.